Yorgunluk diye adlandırmak doğru değil belki,ama rahat değilim,korkuyorum.Düşenlerle böbürlenen bir dünyada yaşıyoruz.Atamıyorum adımımı,ürküyorum,onun için yere basamıyorum.Evet...belki yorgun değilim,korkağım yalnız...Beni altüst edecek bir serüvenin ardından gelecek o büyük yorgunluktan korkuyorum.