Seda Başak

Eleştiriden kaçınmak mı istiyorsun;çok basit. Hiçbirşey yapma, hiçbir şey konuşma, hiçbirşey olma.... Elbert Hubbart
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat istemeden çıkılan, deneysel bir yolculuktur. Fernando Pessoa
İçindeki güven ne kadar artarsa, korku da o denli küçülür.
An içinde yaşadığın, deneyimlediğin,hissettiğin herşey senindir. Onu da sadece geçmişten ve gelecekten özgürleştiğinde tadabilirisin.
Sahip olduğum, bana ait olan hiçbirşey yok mu sahiden bu hayatta? Evet var: An..... Yaşadıkların, geçmişin ve henüz yaşamadığın geleceğin senin değil ise, geriye bir tek "an" kalır, değil mi?