Artık şuna inanıyordu: Bütün sevgilerini, zaten sahip oldukları çocuklara verip tüketen ana-babaların, yeni çocuk yapmalarına izin verilmemeliydi. Haksızlıktı bu.
Beni hiçbir zaman hayal kırıklığına uğratmayan kalemine aşık olduğum yazar Şermin Yaşar.. On iki öyküden oluşan bu kitabın her öyküsünde kendimden bir parça buldum. Güldüm, ağladım... Ama en çok ders çıkardım. Şiddetle okumanızı tavsiye ederim. Kitap bittiğinde sarıp sarmalamak istedim. Tüm kitapları gibi muhteşemdi.
Babam annemin bir uzvu gibiydi. Kesilen bacağının yarattığı boşlukta duyduğu ağrıdan şikayet eden insanlar gibi, annem babamın yokluğunu bir ağrı gibi duyuyordu.