şeymanur

şeymanur
@Symnrr
Yaşadıkça öğreniyor insan!
Dünya kitabını çok iyi okumuştum, ama yine de bilmediğim sayfalar kalmıştı. Şimdi hepsini biliyorum.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yüreğimiz bir gömüdür, birden boşalttık mı battık demektir. Bir insanın beş parasız olmasını bağışlayamadığımız gibi, bir duygunun olduğu gibi ortaya dökülmesini de bağışlamayız.
1000Kitap
ben gerçek duyguların da beyni ve gözleri bulunduğuna inanırım dostum...
Edebiyat
Yaşının mutsuzluklarına katlanmasını da bilmeli insan.
1000Kitap