YORUM YAPIP PAYLAŞNLAR ARASINDAN İKİ KİŞİYE Abdullah Galib Bergusi 'DEN Giyotin kitabını hediye edeceğim.
Troller iş başında. 1k'da her zaman olduğu gibi... İçinde yalan olmadığı halde 2 iletimi kaldırmaları tam bir akıl tutulması. Gazze'de insanlar açlıktan ölüyor dediğinde sorun yok ama bunun nedenlerini haykırdığında ise susturma yolunu tercih ediyorlar.
SonbaharÖmer
Abdullah Galip Bergusi bir yazar değil; bir direnişçi; mücahittir. Mücahit durmaz; elindeki imkanları hiç tereddüt etmeden kullanır. Mücahit Abdullah Galip Bergusi'nin elinde de yazarak direnme imkanı var; bu da okuyucuya keyif verme gibi bir niyetinin olmadığını gösterir. Yazarlığı direnmek için bir araç olarak kullanır. İmkansızlıklar içerisinde imkan yaratmaktır bu. Yazısıyla kafirlere meydan okuyan bir mücahit...
Kitap çoğunlukla Gazze'deki casusların varlığından ve yakalanışlarından -lanetlenmiş israilin onları nasıl kullandığından- söz ediyor.
Kesinlikle okunması ve okutulması gerekilen bir yapıt.
Allah, Abdullah Galip Bergusi ve bütün İslam Mücahitlerinin yardımcısı olsun. Gazze'de soykırıma maruz kalan kardeşlerimize güç-kuvvet, izzet-şeref ve bolluklar versin. Bizlerde bunları görüp onların makamlarına imrenelim.
GiyotinAbdullah Galib Bergusi · Ekin Yayınları · 2025129 okunma
Gazze'de katliam var deyip insanları gönderilerde etiketlemek hiçbir sorunu çözmez. Sorunun çözümü açıkça AKP israille ticarete devam ediyor, Azeri petrolünün akışına izin veriyor deyip AKP'nin gözünü korkutmak. Oy kaybetme telaşı ticaretinde petrol akışının da önüne geçer. CHP zihniyetinin de israili ilk tanıyan ülkelerden olduğunu unutmamak lazım. Bir de radar üsleri var değil mi?
Bazı arkadaşlar "Bu Türk-Kürt meselesinde senin fikirlerin nedir ağabey" diye sorması hasebiyle bu yazıyı yazmak istediğimi söylemek isterdim ama böyle değil. Yazıklar olsun bir kişi de beni merak etmemişler. Ama bu demek değildir ki biz fikrimizi söyleyemeyiz. O zaman söyleyelim efendim:
Dinimiz kavmiyetçiliği haram kılmış bir dindir. Yani bir insanın sırf kavminden dolayı iftihar etmesi abes bir durumdur. Hani Efendimiz buyurdu ya "Arabın Aceme, Acemin Araba hiç bir üstünlüğü yoktur. Üstünlük ancak takvadadır. Takva da Allah korkusudur." diye. İşte mesele bundan ibarettir. Siyer okuyanlar Araplardaki kavmiyetçiliğin Avrupa'daki siyah beyaz ayrımı kadar sert olduklarını bilir ki aynen de durum böyledir. Ve Efendimiz de böyle bir ortamda kavmiyetçiliği yasak etmiştir. Peki bunun yanında bir de Efendimiz Aleyhisselam'ın "Kişi kendi kavmini sevmekle kınanmaz" hadisi vardır ki bunu nereye koyacağız? Anlatmaya gayret edeyim.
Ben Türk oğlu Türküm. Türk olmamla da iftihar ederim. Peki Türk olmamın iftihar vesilesi neresidir? Tabi ki İslâm'a hadim olup onun bayraktarlığını yapması. Öyle ya 3 asır dünyaya "İ‘LÂ-yi KELİMETULLAH" bayrağını ecdadım asmıştır. 3 asır sonra da bu bayrağı indirenler de başka Türklerden ibarettir. Şimdi ben bu Türkleri de sevecek miyim? Hayır, üzerine nefret edeceğim. Dünya ahiret yakalarında olacağım. Yanisi kardeşim, benim kavmiyetim İslam'a nispetle para ediyor benim görüşümde. Kürt olsaydım da iftihar ederdim. Taa Selahaddin Eyyubilere giderdim, İdrisi Bitlisilere giderdim ve Bediüzzaman hazretlerine hatta Şeyh Saidlere kadar giderdim. Onları referans alıp üzerine Türk kardeşlerimle "İ‘LÂ-yi KELİMETULLAH" sancağını beraber sırtlandık derdim. Yine bu bayrağı indirten Kürt olanlardan da nefret ederdim. Vesaire...
Şayet yeryüzünde sırf kavmiyet
Buralarda Türk-Kürt ihtilafları çıkmış. Ki böyle kaoslara bayılıyorum. Çok şükür ki omurgalı bir davranış olarak bizim konumumuz her daim bellidir. Kim bana daha çok para verirse ondan yanayım. Hatta geçtim Türkünü Kürdünü daha fazla paraya Japonları bile destekleyebilirim. Elhamdülillah, bugün de duruşumuzdan taviz vermedik.