Bence de herşeyin bir sınırı vardır. Benim cenazemi kaldırmayan yarrağımı da kaldırmasın bu saatten sonra. Yalnızca bir hayvan ve yahut gayrimenkul sahiplenilebilir bu şartlar altında.
Her şeyin bir şeyi olur. Terbiyesizlik yapmayacaksınız. Cömert abime katılıyorum niye intihar edecek başka zamanı bulamadınız? İş mi bu yapılan şimdi?