İçinizi ısıtan bir kitabevinde elinizde kahvenizle o tanıdık ortamdaymışsınız hissiyatı veren bir kitap. Hayatınızın her kesitinden bir an bir parça bulabileceğiniz, hiç yabancılık çekmeyeceğiniz hayatlar. Karmaşık, yorucu hayatlarımızdan, hayatın o kaosundan kaçmak isterken denk gelmek isteyeceğiniz bir kitabevi. Bizden beklenen onca şeyden kaçıp sığınacak bir yer bulmak isterken kendimiz olmaktan korkmayacağımız çekinmeyeceğimiz herkesin dostça baktığı o mini mini kitabevi ve içerisindeki insanlar. Kendimiz olmanın, ufacık ve basit şeyler istemenin, sakin bir hayat yaşamanın sorun olmadığını önemli olanın sizin kendi konforunuz ve mutluluğunuz olduğunu bizlere bir nebze anlatıyor bu kitap. Hepimiz kendi farklı ve zorlu hikayelerimizde her ne kadar üzülsek yorulsak da bazen kaçmanın ve kendimize vakit ayırmanın kendimizi dinlemenin de gerekli olduğunu gösteriyor bizlere. Bir çırpıda hızla okuyup bitirebileceğiniz bir kitap değil. Duraksayarak anlayarak ve içselleştirerek 'zaman vererek' okumanızda fayda var. Her karaktere özenle değinilmiş, anlatımı hoş ve sakin. Tekrar okumak isteyebileceğiniz bir kitap.