isa Yıldırım

isa Yıldırım
@TAEKWOND
"Kendin kendine iyi geldikten sonra, başkasının sana nasıl geldiğini senden nasıl ğittiği önemsiz.."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

isa Yıldırım

, bir kitap okudu
8/10
·629 syf.·
Beğendi
·
2022 14. kitabı
Yaşar Kemal
9.1/10 · 26,4bin okunma
Hayırlısı demeyi bilmiyordu insan. İlleriyi görememe pahasına kendi istekleri olsun diye çırpınıyordu.
Körlük herkes bir odanın içini kapatmışlar ve bu bulaşıcı bir hastalık zaman geçiyor ve içlerinden biri sıkışır uyanıklık yapar bir köşeyi çömelir diğerleri de kokuyu alır ve orayı tuvalet zannedip onlarda çömelir bir aradan sonra orasi pislik dolar buda insanın nasil bir varlığın göstergesi VE ŞİMDİKİ CÖP YIĞINLARI!!!

isa Yıldırım

, bir kitap okudu
10/10
·331 syf.·
Beğendi
·
2022 13. kitabı
José Saramago
8.3/10 · 132,2bin okunma