Yaho kendini Toparlamıştı Anemon ve litiyunun topladığı bitkiler yaralarının kapanmasına yardımcı olmuştu yola devam etmeleri gerekiyordu yolculuk devam ederken sanki geride kalanlar unutulmuş gibiydi Oliv en önde nuyan hemen yanında hızlı adımlar ile yürüyorlardı yüksek bir tepeden gidecekleri yöne karar vermek için uzunca baktılar yahoya seslendiler ne dersin yaho ne taraftan gitmeliyiz Yaho odaklandı duymaya ve görmeye çalıştı daha uzakları suyun sesini duyuyormusunuz dedi ama onlar duymuyordu gözleri parlıyordu her birinin susuzluklarına son vereceklerdi belkide belkide yaho yanlış duymuştu ama o gözlerindeki ışıltı her birinde vardı Anemonun yanında gelen 3 impaks vardı diğerleri ormandan ayrılmamıştı ama bu İmpakslar Anemonla bağ kurmuştu Anemon sırtlarını sevdi ve hadi gidin dedi gidin ve bakın hepsi yahoyu izliyordu Anime Yaho'nun yanındaydı ona destek oluyordu bir çoğuda artık anlamıştı anime ve yaho bir birlerini seviyorlardı ve bunu kabullenmişlerdi bir birlerine henüz söylememiş olsalarda yürümeye devam ederken yaho birden durdu kayaların orada bir kalabalık vardı hepsi bunu gördü onlar gibi farklı insanlar vardı yaho Vantese döndü ve onlar sizin kabilenizden mi diye sordu Vantes onları daha önce hiç görmemişti oradakiler Vantesin kabilesinden değillerdi peki niyetleri kötü olabilirmiydi yoksa seçilmiş olanlar yada todanlılar gibi onlarda yeni bir yer mi arıyorlardı nuyan bir adım attı Oliv bileğini yakaladı ve bekle kim olduklarını bilmiyoruz kaç kişi olduklarını da bilmiyoruz izleyelim dedi kendilerini gizleyip izlemeye başladılar hem korkuyorlar hem merak ediyorlardı oldukları yerden birden bir kaya parçası koptu düştüğü yerde toz bulutu çıkmasına neden olan bu kaya parçası uzakta olanların dikkatini çekti ve otarafa yöneldiler onları görmüşlerdi