Herkese merhabalar.
Öncelikle kitaptan alıntı yapmaya kalksam kitabın yarısını yazardım.
Son derece akıcı ve içine çeken bir anlatımı var. Ruhsal betimlemeler, psikolojik tahliller o kadar güzel işlenmiş ki kitabı bitirmeden bırakmayacaksınız.
Kitabın sonuna geldiğimizde ise daha iyi bitirilebilirdi diye düşünüyorum çünkü böyle mükemmel yazılmış bir kitabın sonu da mükemmel olmalı.
Dediğim gibi alıntı yapmaya kalksam kitabın yarısını yazardım. İyi okumalar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!