* Okumak ,devam eden en güzel huyum..
* Bu Çağın Şahidi
* Bilmeye Cesaret Ediyorum
~Yeşile ve inceliğe hayran..
Kitap,Müzik, Film/Dizi’ye dair ..
#42785460
Yalnızlık seçtiğim bir hal değil, ellerimle, tırnaklarımla tutunmaya çalışıp tepetaklak, yara bere içinde yuvarlandığım, suyu çekilmiş eski bir kuyuydu. Susuz olduğu için kimse gelip geçmiyordu yanından..
Bazen o kadar koyu bir sükuta düşüyor ki yedi cihan bir olup çıkarmaya çalışsa gücü yetmeyecekmiş gibi geliyor. Kendisi çıkmasa o gömüldüğü yerin içinden, kimse tutup alamayacakmış gibi.
"devamlı burada yaşayınca, dünyanın merkezi olduğunu zannediyorsun.
hiçbir şeyin değişmeyeceğine inanıyorsun.
sonra gidiyorsun. 1 yıl, 2 yıl...
geri döndüğün zaman,
herşey değişmiş oluyor.
çark kırılmış,
bulmaya geldiğin gitmiş...
...senin olan kayıp."
–Cinema Paradiso (1988) 🎬🎞️
youtu.be/WSkyoyyvnAY?si=...