Özgürlük vardır fakat özgürlüğümüz başkasının özgürlüğünü kısıtladığı yerde biter. Şu anki düşünce sistemlerinden faşizm komünizm ve her türlü emperyalizm bu özgürlüğü sağlayamamaktadır.
Bu sistemler "ülkenin başına nasıl geçerim." Düşüncesiyle uydurulmuş birer saçmalıktan ibarettir.
İnsanoğlu "yok eşitlikti,yok özgürlüktü" diyerek başka kimseleri kandırmış kendine askeri yoldaş edinmiş ve darbe yapmıştır.Kendi saçmalıklarını dünyaya yaymışlardır.Şu anda ülkemiz de dahil her ülke bundan etkilenmiş ve çeşitli katliamlar oluşmuştur.Halan devam etmektedir.