Geçmişi unutmak istedim içimde bıraktığı izleri hâlen taşıyorum ve taşımaya devam edeceğim.Bazı müzikler bana yaşadığım acıları kat ve kat arttırarak yaşatıyor bu yüzden sevdiğim onlarca şarkıdan vazgeçtim artık dinlemiyorum.Dostlarımla mutlu olmak beni taşıdığım kötü izlere karşı biraz olsun rahatlatıyor.Sanki üstümden bir yük inmiş gibi...
Özgürlük vardır fakat özgürlüğümüz başkasının özgürlüğünü kısıtladığı yerde biter. Şu anki düşünce sistemlerinden faşizm komünizm ve her türlü emperyalizm bu özgürlüğü sağlayamamaktadır.
Bu sistemler "ülkenin başına nasıl geçerim." Düşüncesiyle uydurulmuş birer saçmalıktan ibarettir.
İnsanoğlu "yok eşitlikti,yok özgürlüktü" diyerek başka kimseleri kandırmış kendine askeri yoldaş edinmiş ve darbe yapmıştır.Kendi saçmalıklarını dünyaya yaymışlardır.Şu anda ülkemiz de dahil her ülke bundan etkilenmiş ve çeşitli katliamlar oluşmuştur.Halan devam etmektedir.
Bir ülkede asla tam anlamıyla eşitlik olmaz ve dahi olamaz.Yüce İslam'da bile eşitlik yokken bunu nasıl düşünebilirsiniz hadi dini falan geçtim belki inanmıyorsunuzdur.Kimse kimsenin yediğini yemek zorunda değil.Tabi bu sadece basit bir örnek.
Ben onlarca komünist gördüm, arkadaşları makarna yerken pasta yiyen.Sizin komünist liğiniz dildedir ve öyle kalacaktır.
Her Türk kendi hedefini belirlemeli,belirlerken de ülkesinin ahvalini düşünerek yaşamalı. Okuyup kendini geliştirerek her an madden ve manen savaşa hazır olmalı.