Nazlı

Ve insan, En çok kimde kaldıysa, En çok O'ralı oluyor... Cemal Süreya
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yanımda yürüyordun Milena, düşünsene, yanımda yürümüştün! aşık biri için ne büyük nimet değil mi?
Edebiyat
Bir gece başımızı alıp gitsek diyorum, bir deniz kenarı mı olur, bir dağ başımı olur kaçsak bu kalabalıktan. Bir yer bulsak kendimize düzenli yaşamalardan uzakta, bir yanımızda şehrin ışıkları, bir yanımızda kucak dolusu yıldızlar. Ümit Yaşar Oğuzcan
Aynı duayı birbirinden habersiz eden iki insan, er ya da geç birbirlerine kavuşurlar.
Edebiyat
Umudu mu bekliyorum umutsuzca, yoksa seni mi inan bilmiyorum...