..hepimiz gün ışığında, tepemizde güneş, gölge yapıyoruz, etrafımızda boşluk,nefes alıyoruz veriyoruz, insan yüzü ve şekli her yerde, zevk ve acı, aklıselim ve delilik, savaş ve savaşsızlık, barış ve barışsızlık, dünya yerinde duruyor ve bizim farkımızda degil, şehirlerimizin, hayallerimizin farkında değil, sonsuza kadar kendi olmaya devam edecek.
Septisemi, verem, kanser, bunlar hep boş lakırdılardır. İnsanı yalnız bir illet öldürür: Sıkıntı. Öteki hastalıklar bunun vücuttaki çeşitli görünüşleridir.