İçini acıtan bir şeyler var fakat sen bunun sebebini bilmiyorsun. Bu dinlediğin şarkıda, yediğin yemekte, dolandığın sokakta. Aniden kafanı kurcalayan o koca boşluğun acısını bir türlü bulamıyor olmak. Sonu gelmeyen bir hiçlik acısı bu.
Kendi düşüncelerimizi, görüşlerimizi ve isteklerimizi direkt ve cesurca dile getiremiyorsak, söyler misiniz ne farkımız kaldı koyunlardan! Her ortamda ve herkese karşı karakterinizi ortaya koyun. Siz fikirlerinizle sizsinizdir!