Küçük Prensİzmir’e dönüş yolunda, otogarda otobüs saatini beklerken şarjım bitmesin diye kitabımı açtım. Yola çıkmadan önce, “Sen kitapları seversin,” diyen arkadaşımın hediye ettiği kitaplardan biriydi. Okumaya başladım ve sayfalar seller gibi aktı. Bazı yerlerde durup düşündüm; hatta farkında olmadan biraz fazla düşündüm. Göründüğünden çok daha derin duygular hissettirdi bana. Belki bir gün sizin hayatınıza da böyle bir kitap ansızın girer ve iz bırakır…