Şu hayatta yapmayı çok istediğim 4 şey,
1. YÖNETMENLİK. Güzel bir dram filmi çekmek için senaryo yazıp Yönetmen koltuğuna oturmak. Sadece 1 filim, ağlatan, unutulmayan, efsane diye hatırlanan.
2. AŞÇILIK. Lezzetli yemekler yapabilen bir Aşçı olmak, (sebebini ben de bilmiyorum ama nedense çok istiyorum)
3. MÜFREDAT. Türk milli eğitimine, çocukların okula severek gitmesini sağlayacak, içinde bol eğlence ve oyun olan bir müfredat yazmak.
4. TÜRKÜ YAZARI. Bir türkü sözü yazmak, (söylemeyi pek sevmiyorum), insanların mırıldandıkça mutlu olacağı, ömürlük.
Hayal kurmak çok güzel. Bedava.
Siz de yapmak istediklerinizi kısaca yoruma yazabilirsiniz.