Talha

Talha
@Talha_1923
Beğendim sözleri paylaşıyorum işte.. Bulamıyorum âlemdeki yerimi, âlem mi harab, ben mi virân?
Cristiano Ronaldo: Asıl değer, her şeyden önce iyi bir insan olabilmekte saklıdır
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bazen uzaklaşmak şifadır..
Alıntı
Özür dilerim Allah’ım… Senin her şeye kadir olduğunu bildiğim halde her gece üzgün uyuyorum… Ama biliyorum… Sen geciktiriyorsan, beni unuttuğun için değil, vakti henüz en güzel hâline gelmediği içindir. Bu yüzden hüznümü de, gözyaşımı da Sana emanet ediyorum. Çünkü bilirim ki; Sana bırakılan hiçbir kalp, emanette kaybolmaz…
Bazen insanın yorgunluğu bedeninde değil, ruhunda birikir. Kimse görmez; gülüşünün arasına saklanır, sessizliğinin içine yerleşir. Ama unutma… Seni ayağa kaldıracak olan şey, başkalarının omzu değil; Rabbine dönüp yeniden kendini hatırlaman olacaktır. Çünkü insan, kendini kaybettiğini sandığı yerde değil; Allah’tan uzaklaştığı yerde yorulur. Ve her dönüş, aslında eve dönüştür.
Din
Geceniz güzel geçsin..
Bazen insanın en büyük yorgunluğu bedeninde değil, kalbindedir. Herkese yetişmeye çalışırken kendine geç kalanlar bilir bunu… Oysa Allah, kulunu kimseye yetişsin diye değil, Kendisine yaklaşsın diye yaratmıştır. Yorulduysan dur, dinlen ve Rabbine yaslan. Çünkü bazı yaralar konuşarak değil, secdede kapanır.
Alıntı