Sessiz yolculuklara çıkıyorum.
Sadece kitap alıntıları ve kitaplar üzerine paylaşım yapanları takip ediyorum.
Paylaşımlarım kendime bir not niteliği taşımaktadır. Kitap dostlarına da faydası olursa tabiki şahsımı mutlu eder.
"Ey beni görmediğim bir kişiyi sevmekten dolayı ayıplayan kişi, beni aşkta zayıf birisi olarak tanımakla aşırı davrandın.
Pekiyi söylesene bana, cenneti de ancak tasvirle tanıyor değil miyiz?"
"Senin aşkından, cehennem iç organlarımdaydı; şimdi bu ateşi İbrahim'in ateşi kadar zararsız görmekteyim."
Not: İbrahim'in ateşe atılıp ateşin onu yakmadığına ima.
"Ne güzeldi o günler! Sen canımdan ve ailemden daha kıymetliydin benim için!
Fakat ayrılık eli, seni benden kopardı; parmakları ise, üzeri yazıli bir parşömen kâğıdı dürer gibi seni dürüp uzaklaştırdı benden. Ayrılığın beni sabır yükü yaptı; nasıl ki bir zamanlar aşkın susuzluğumu gidermişti.
Artık iyice anladım ki, kavuşma aşkın gerçek kaynağıymış; uzayıp giden ayrılık ise, teselli, avuntu kaynağıymış."