Tamer k.

Tamer k.
@Tamerbeyy
İçini değecek olana dök Yoksa yolda dökülürsün
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
hüznü de sevinci kadar ıskarta..
Sabır kuvvetini yanlış zamanlara ve lüzumsuz işlere harcamak nasıl bir hataysa, var olan sabır kuvvetini gerektiğinde kullanmamak da öyle bir hatadır