Tamer k.

Tamer k.
@Tamerbeyy
İçini değecek olana dök Yoksa yolda dökülürsün
Liyakatle kazanç birbirine uygun olursa, hasreti çekilen sosyal adalete kavuşulur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Düz yolda yürümeyi mi seversiniz, iniş yokuşlarda mı?
Seni artık bırakmam. Sana bir sene anlatsam bitmeyecek kadar uzun hikâyelerim var. Seni çok aradım ben.
Buram sızlıyor benim. Anlamazsın