Tamer k.

Tamer k.
@Tamerbeyy
İçini değecek olana dök Yoksa yolda dökülürsün
Sana gel diyorum Bekliyorum Gelmezsen
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın içinde ne kadar başka başka insanlar var. Ne çabuk değişiyor insan.
Dünya ne tuhaf... Sizinle küçükken ne iyi arkadaştık!
İkimiz de aynı hızla değişirken,birbirimizi nasıl tanıyabiliriz ?
İkimiz de aynı hızla değişirken,birbirimizi nasıl tanıyabiliriz ?