📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk üzüntüm... Dün benden kaçındı, konuşmak istemiyor gibiydi. İnanamadım, yanlış anladığımı sandım. Ben onunla olmaktan, konuşmasını dinlemekten böylesine hoşlanırken nasıl olur da sebepsiz yere bana kırıcı davaranabilirdi? Ancak sonunda anladım ki yanlışlık yokmuş. Bu yüzden, yaratılıp da henüz neyin nesi olduğunu bilmezken gördüğüm sabahki yere giderek bir başıma oturdum. Burası artık matem doluydu. Her ayrıntı bana onu hatırlatıyor, kalbimi delik deşik ediyordu. Sebebini tam olarak kestiremiyordum, yeni bir duygu bu. Daha önce hiç hissetmediğimden esrarengiz geliyor, kafamı karıştırıyordu.
Fakat gece olup da yalnızlığa daha fazla dayanamadığımda inşa ettiği barınağa gittim. Niyetim, hatamın ne olduğunu, nasıl kendimi affettirip gönlünü alabileceğimi sormaktı. Oysa beni yağmurda kapının önüne koydu. İşte ilk üzüntüm buydu.