“Dişlerinizle bir elmayı çiğnerken ona gönlünüzden deyin ki : “Tohumların benim bedenimde yaşayacak ve geleceğinin tomurcukları benim yüreğimde çiçek açacak. Rayihan benim nefesim olacak, birlikte sevineceğiz bütün mevsimlere.”
Her bakışının içimi nasıl ısıttığını,kanımı nasıl kaynattığını biliyorum,böylesi bir bakışın,insanın hayatını nasıl değiştirebileceğini hissediyorum,korkumda bundan kaynaklanıyor işte.