... herkes yaşamını, daha üstün gördüğü bir yaşama uydurma yarışında. Öylece daha mutlu olacağını sanıyor belki. Aslında tam tersi elbet. Pahalı yaşamaların ucuz kopyaları, sonunda sadece bir kırgınlık ve hüzün bırakır insana.
Bütün 600 yıllık imparatorluk macerası[na rağmen] bir "Türk düşüncesi"nin gelişememiş olması biraz da bir "Türk dili'nin gelişmemiş olması ile açıklanamaz mı?