..."karıncalar gibi yaşıyoruz, Batı'da. Oysa sizler gibi muhteşem insanlar olabilirdik... Bir zamanlar, düşünsenize, çocuktuk biz! Bizim orada da kelebekler görürdük, gümüş bir çağlayanın altında dururduk, değerli resminizdeki iki bilge gibi. Sizin gibi bizim de zamanımız olurdu, boş zamanımız, neşeyle fışkıran sulara sokardık kolumuzu, tıpkı böyle. Bugün olsa olsa duvarda bir resim o. Deniz kabuğunun içinde süzülen pırıltıyı görürdük. Her şeyi görürdük. Deniz kabugunu kulağımıza dayardik; denizin sesini duyardık. Zamanımız vardı! Onu bizden kimin aldığını bilmiyorum. Kimlerin kölesi olduğumuzu bilmiyorum. Ötede, Batı'da karıncalar gibi yaşarız biz."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendine sığınacağı bir yer bulamayan herkes inssnlardan güvenli bir saygı görmeyi arzular -bunu öyle çok, öyle ivedi ve küstahça ister ki, bunun dışındaki her şeyi unutur, hatta insanlara içinden gelerek duyduğu sevgiyi bile, oysa bu onu kısır açgözlülüğünden kurtaracak tek şeydir.