Unknown

Unknown
@Tarantula34
Sevgi ve nezaket herkeste bulunamayacak kadar özel iki değerdir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanların arasında da yanlızlık duyulur.
Biliyor musun, insan üzgün olunca günbatımının tadına daha iyi varıyor.
Kendini beğenmiş duymadı bile. Çünkü kendini beğenmişler yalnız övgüleri dinler.