Unknown

Unknown
@Tarantula34
Biliyor musun, insan üzgün olunca günbatımının tadına daha iyi varıyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendini beğenmiş duymadı bile. Çünkü kendini beğenmişler yalnız övgüleri dinler.
“Herkesten verebileceği kadarını istemek gerekir.”
“Çünkü kendini beğenmişlere göre geri kalan herkes onlara hayrandır.”