Kitabı belki de çok doğru bir zamanda okudum . Herşeyden önce içsel motivasyonunu kişinin kendisi tarafından sağlanan güçlü insanların daha iyi anlayabileceği bir kitap. Herkesin kaybetme korkusu vardır. Bu korku beraberinde bir çok sorunu beraberinde getirir. Vazgecebilmenin insanı güçlü kıldığını duygusal bir dille ifade eden bir kitap olmuş. Bu yenilmek veya kaybetmek gibi görünse de aslında bir bakıma bir başarıdır. İyi okumalar
"İnsanı hayrete düşüren bir cesaret örneğidir; bir insanın bir insanı karşılıksız sevmesi. Düşünsene sen aynı kaldırımda ıslanmak için yağmur duası ediyorsun, o şemsiyesiz gezmiyor."