King Of The North

King Of The North
@TaskinKa
Lisans
Kocaeli
Ordu
85 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Hepimizin üzerimizde ikinci bir ten gibi taşıdığımız ve bencillik dediğimiz şeyden yoksun ilk kişi, henüz anasından doğmamıştı.
Reklam
İnsan önce kendine acımalıdır.
Ama dünyanın hali böyleydi, gerçeğin amacına ulaşması için yalanlarla maskelenmesi gerekiyordu...
Ne iyilik süreklidir ne kötülük, ya da daha edebi bir ifadeyle, ne mutluluk sonsuza dek sürer ne de mutsuzluk...
İnsanları daima görmeli. Tanımalı. Ondan sonradır ki hüküm vermeli. Daha sıhhatli olur.
Reklam