"Erdem Beyazıt ağabey de bir ekiple Afganistan‘a geldi"
haberine çok sevinmiştim.
Türkiye’den eli kalem tutan bir abimizin Afganistan’a gelmesi hele bir film ekibiyle beraber olması çok iyi bir haberdi.
Duygu varsa bir mesaj vardır.
Tedavi edilmesi gereken şey duygular değildir,
duygular biz tedavi olalım diye gelmiştir.
Fakat bazılarımız için duyguyu farketmek bile oldukça zordur.