Ttt

Ttt
@Tbesiktask
"En ağır yük, artık taşımak istemediğin anılardır."
Hiç değilse çabaladı, desinler. Gülümseyerek bakarken ölümüme..
Reklam
Paltomun bir cebine aklımı, bir cebine yüreğimi koydum. Ancak böyle yürüyebildim.
Geri dönemem artık. Bir çizgi gibi uzar giderim. Anlamsız,kimsesiz Ve soluk...
Çok zor...
Bir çiçek tarlasına dönüştürebilir miyim Aylardır önünde durduğum bu dipsiz uçurumu?
Sürüp gidecek yaşamım, kimi yerlerde sanki yeniden okur gibi bir romanı ve gülümser gibi yine aynı şeylere sıkıntılı, dalgın; çoğunlukla acılı.
Reklam