Ttt

Ttt
@Tbesiktask
"En ağır yük, artık taşımak istemediğin anılardır."
Büyük hayal kırıklıklıklarından sonra, arzu etmekten ürken ve kendi kabuğu içine çekilen ben, bütün felâketlerin sebebini kendinde, kendi arzularında bulduğu için artık kendi kendini yemeye başlar.
Reklam
"Artık yalnızım,yalnız... Ucu bucağı görünmeyen okyanusların karanlık dalgaları üzerinde âvâre yüzen bir çöp gibi yalnız..."
Eski beni bulmak için
Kaçtım insanlardan. Her şeyi sildim. Ruhumun dibine indim.
Gönlüm hasta benim. Buram sızlıyor benim. Anlamazsın. Anlamazlar.
Kimsesizim, dalsızım, duraksızım şimdi. Yaşamla aramda çözülmedik ne kaldı?