Ttt

Ttt
@Tbesiktask
"En ağır yük, artık taşımak istemediğin anılardır."
Des Vu
Hayatımın en mutlu ânıymış, bilmiyordum. Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi? Evet, bunun hayatımın en mutlu ânı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu...
Reklam
Unutmam lazımdır. Beni bana ve dünyaya bağlayan her şeyi unutmam lazımdır.
Büyük hayal kırıklıklıklarından sonra, arzu etmekten ürken ve kendi kabuğu içine çekilen ben, bütün felâketlerin sebebini kendinde, kendi arzularında bulduğu için artık kendi kendini yemeye başlar.
"Artık yalnızım,yalnız... Ucu bucağı görünmeyen okyanusların karanlık dalgaları üzerinde âvâre yüzen bir çöp gibi yalnız..."
Reklam