“Allah ile dostluk adına Cebrail’e iltifat etmeyen, iltifat etmediği için de Allah ile dost olan İbrahim’i daha o anda sevdim…Rabbim “Ey ateş, İbrahim’e karşı serin ve selamet ol!” buyurmuştu. Ateşin yakmadığı kutlu dost İbrahim…”
Gazali bu kitapta bize şunu söyler: Dilini terbiye edemeyen, kalbini; kalbini terbiye edemeyen ise ruhunu huzura kavuşturamaz.
Kurtuluş sükûttaymış. Allahtan çok konuşan biri değilim. :)