Ne yapar insan ? Yarısını kaybetmiş, gidecek yeri, anlatacak kimsesi kalmamış, ölümü soluğunda hissetmiş bir insan ne yapar ? Tüm anılarını tek bir bavula koyup sessizce gidebilir mi ?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ya hiç gelmeyeceksin ve ben hep seni yazacağım
Ya da şimdi kapıyı çalacaksın, bir ömür susacağım...
Bir ihtimal daha var,
İşte onu, kendimden dahi gizliyorum...