H

H
@Terapistiniz
Şahsi günlüğümdür. Nosce te ipsum.
@Terapistiniz·
·
sabitlendi
Evde olmak istemiyorum ama her akşam eve dönüyorum.İşte olmak istemiyorum ama her gün işe gidiyorum. Bir şey beni hep dışarıya çekiyor. Hiçbir yere ait hissedemiyorum kendimi. Hiçbir eve, hiçbir aileye, hiçbir topluluğa.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Elimdeki anahtarı 10 dakika çantamda aratan hayata da kırgınım.
Duygu ve Düşünce
Yersiz yurtsuz yaşadım ömrüm boyunca. Kendim tutunamayınca kimsenin bana tutunmasına da izin vermedim. Birbirimize tutunamadık, çarpıştık sadece, değdik ve uzaklaştık.
Duygu ve Düşünce
Değerli vatandaşlar; ben çalışmayalım demiyorum, delirmeyelim diyorum.