Özgesi

Özgesi
@Terstotem

Özgesi

, bir kitap okudu
3/10
·80 syf.··
1 saatte okudu
·
Okunma: 22 Şubat 2025 03:04
·
2025 5. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,7bin okunma
Reklam
Tek kelime ile muhteşem
10/10
·415 syf.··
2025 2. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Şubat 2025 01:27
İyi ki gençlik dönemlerimde değil de daha olgun zamanlarımda okudum dediğim bir kitap. Lisede veya üniversitede okusaydım çok yüzeysel geçerdim bu kitabı muhtemelen. O kadar çok duygu değişimi yaratıyor ki kitap; bir kızıyorsunuz, bir üzülüyorsunuz, bir mutlu oluyorsunuz, bir hayatı sorguluyorsunuz, bir böyle saçma şey mi olur diyorsunuz, bir daha aynı cümleleri okuyorsunuz, bir daha anlamayıp kafanız karışıyor ve en sonunda derin bir oh çekiyorsunuz. Şiddetle tavsiye ediyorum, kütüphanemden asla çıkmayacak bir roman oldu.
Nietzsche AğladığındaIrvin D. Yalom · Ayrıntı Yayınları · 202470bin okunma
Sevgili 'seven kişi' değil; sevdiği kişinin bütün hakimiyetini ele geçirmek isteyen kişidir.
Sayfa 243·Kitabı okudu