İyi ki gençlik dönemlerimde değil de daha olgun zamanlarımda okudum dediğim bir kitap. Lisede veya üniversitede okusaydım çok yüzeysel geçerdim bu kitabı muhtemelen.
O kadar çok duygu değişimi yaratıyor ki kitap; bir kızıyorsunuz, bir üzülüyorsunuz, bir mutlu oluyorsunuz, bir hayatı sorguluyorsunuz, bir böyle saçma şey mi olur diyorsunuz, bir daha aynı cümleleri okuyorsunuz, bir daha anlamayıp kafanız karışıyor ve en sonunda derin bir oh çekiyorsunuz.
Şiddetle tavsiye ediyorum, kütüphanemden asla çıkmayacak bir roman oldu.