Aynı konuları döndüre döndüre, betimlemelerle boğa boğa yazmanın anlamını çözemedim. Bana hitap etmeyen bir yazar. 5 kitabını 'belki' diye okudum ama yok bir daha okumayacağım. Bana kattığı bir şey yok maalesef.
Yazarın okuduğum dördüncü kitabı. Okuduğum tüm kitaplarda burjuvayı üstün, alt tabakaları çok düşük insanlar olarak betimlemesi beni rahatsız ediyor açıkçası veya çok fazla betimleme olması bana öyle hissettiriyor olabilir. Kitap güzel ama okunur.
SatrançStefan Zweig · Panama Yayıncılık · 2015279,5bin okunma