Esmanur

Esmanur
@Tesmak00
Öğret bana, nasıl unutulur düşünmek?
Karşısında yaşamaya değer bir şey vardı işte;kazanmak için savaşmaya, mücadele etmeye ve evet, uğruna ölmeye.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba!..
Hem her şey insanın kendi elinde,hem de insan yalnızca korkaklığı yüzünden ne fırsatlar kaçırıyor...Bu artık yadsınamaz bir gerçek,bir belit.İlginç bir şey,acaba insanlar en çok neden korkarlar? Atacakları yeni bir adımdan,kendi söyleyecekleri yeni bir sözden herhalde...
Bir okul,bir bina ve içinde onlarca öğrenci kimisinin amacı okumak kimisinin eğlenmek.Fakat aradaki fark okuyanların ileride nerede olacakları olacak.Belki doktor, belki öğretmen ve belki de hademe...