Sevince giderdi,
Sevmemek, bu sevgiyi hissetmemek mümkün değildi...
Acı geçmezdi, belki de geçerdi ya da alışınca geçtiğini mi zannederdik.?
Sonuçta acı olarak tanımlanan kelimeye esirdik...
'ne sevmekten vazgeçebilirdik,
' ne de acıdan kurtulabilirdi k...
Her türlü yenilgiye mahküm muyduk.?