Ay Işığı

Ay Işığı
@Teyri
Elbet bir gün"..
Birşeyler e karar vermiş, Kararlarım sonucunu görerek Az da olsa harekete geçebilmişim Sonuçları bni ayakta tutan tek şey...
İlişkiler
Reklam
Sen ki yürek yağmalayan...
Kaygısız yazgı da, Sen asla görmediğim Sen ilkbahar da yağmur, Ben, hiç filizlenmeyecek tohum Sen ki bu dünyada cehennemi yaşatan Ben ki bu cehenneme rağmen sende cenneti arayan.. '
İlişkiler
Varlık sahasında kaçış oyunlarına ihtiyacım var...'
Neden böyleydik biz insanlar Yoksa sadece ben mi böyleydim Neden duygulara yenik düşerdim Doğruları, sonuçları bildiğim halde neden duygulardan soyutlayamazdım kendimi Buna mahküm olarak doğmuş olamazdım".
İlişkiler
Can çekişiyor çiçeğim...
Geçer mi umut Söner mi hayaller Sevebilir mi yürek Birdaha Ölüm mü yaraşır insan a...'
İlişkiler
Beni duy ve anla...
Sevince giderdi, Sevmemek, bu sevgiyi hissetmemek mümkün değildi... Acı geçmezdi, belki de geçerdi ya da alışınca geçtiğini mi zannederdik.? Sonuçta acı olarak tanımlanan kelimeye esirdik... 'ne sevmekten vazgeçebilirdik, ' ne de acıdan kurtulabilirdi k... Her türlü yenilgiye mahküm muyduk.?
İlişkiler
Reklam