Tezcan ozlp

Tezcan ozlp
@Tezzz
Okumak güzeldir.
Bir yol var manzarası çok güzel ama sonu uçurum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Masmavi denizin üstünde simsiyah gökyüzü. Daha fazla günaha bulaşmadan bu canı sen verdin sen al Rabbim
Eski, o yüzden de güzel olan her şey, belli belirsiz de olsa kuşku çekiyordu.
Sayfa 107·Kitabı okuyor
Alıntı
NASIL'ını anlıyorum: NEDEN'ini anlamıyorum.
Sayfa 91·Kitabı okuyor
Alıntı
İnsanın yüzündeki her türlü anlatımı o kadar zor değildi, dahası biraz uğraşırsanız nefes alış verişinizi bile denetleyebilirdiniz: ama kalbinizin atışını denetlemeniz olanaksızdı.
Sayfa 90·Kitabı okuyor
Alıntı