"Katilsin...Adam öldürmüşsün,çok ayıp,değil mi?"
"Sen de katilsin...Hatta sen benden daha katilsin."
"Hırsızsın o halde."
"Sen de hırsızsın."
"Harbiden biz ne şerefsiz insanlarmışız.Bir aydınlanma geldi şu an."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yine seni ilk gördüğüm gün olduğu gibi,nasıl bakarsan bak,çekingen ve eli ayağı birbirine dolaşan bir kadın olurdun."
"Ve sen de ben senin dikkatini hiç çekmiyormuşum gibi davranırdın ama her hareketimi görürdün."
"Kısaca öğretmen Saye; ne olursa olsun,hangi hayatta yaşarsak yaşayalım,ben sana âşık olurdum ve sensiz bir hayat yaşayamazdım."
"Sen de sevdin galiba"
"Burada en çok sevdiğim şeylerden biri"
"Hım...Kaçıncı sırada dersin?"
"İki olabilir."
"İlki ne?"
"Sürekli çiçekli elbiseler giyip aklımı başımdan alan bir kız."