Galatasaraylıyım de, göğsünü gere gere! Çünkü sen, bir aslan yüreklisin!
°•·♪·•°
Kalbim seni unutacak kadar adiyse ellerim onu parçalıyacak kadar ASİL'dir.
~
Çünkü, mutluluk tamamıyla gönül işidir. Ve içimizdedir. Onu kendi içimizden başka bir yerde sanıp aramak ve mutluluğu sırf servet, güç ve şöhrette görmek çölde serabı su zannetmektir.
"Müslüman Türk hanginiz?" diye sordu. Kendimi tanıttım. "İyi ya, madem ki Müslümansınız, o halde dinlisiniz, sorun yok. Bizim bu devirde düşmanımız, hangi milletten olursa olsun, dinliler değil, dinsizlerdir. Buyurun misafirimiz olun," dedi.