Ağlamak,uğradığımız felaketlere karşı vücudumuzda kalan kuvvet kalıntılarının bir feryadıdır.Ağlayamadığımız zamanlar bizde o iktidarın da mahvoldugu vakitlerdir ki onun yerine geçen etkili bir sessizlik en şiddetli elem gözyaşlarından gönül yakıcıdır.