Güzel bir hayal ancak maalesef kimse o kadar temiz bir sokak gördüğünde, "Burada Dünya'nın en iyi çöpçüsü yaşıyormuş" demek yerine, "Burada kimse yaşamıyor galiba" ya da "Buranın insanları ne kadar temiz kullanıyorlar burayı" diye düşnüp o övgüyü hiçbir zaman hak etmeyen insanlara atfetme gibi bir zaafiyete sahipler. Durum romantizm dahilinde bile korkunç bir haksızlık içerisinde...