KİTABI SEVENLER VE SEVMEYENLER;
Öncelikle herkese merhabalar, bu inceleme herhangi bir şekilde bir yazara ya da eserine hakaret içermez tamamen öznel çıkarımlar üzerinedir. Kitabın yorumlarına bir baktım sevenler ve sevmeyenler arasında çok keskin bir çizgi var. Seven kısım yazarın realistik bir biçimde olduğunu savunmuş (genellikle) sevmeyen kitle ise kadının fazla objeleştirilip hayvanlaştırıldığını savunmuş. Açıkçası ben ikisinede katılıyorum, fakat kitap Realizm açısından güzel ama bu realizm sadece her konuda ele alınsaydı keşke. 1-2 tane “hayat kadını” temalı kısa öykücük yazılsaydı tadında olurdu, fakat tüm kitap sevmeyen kitlenin de belirttiği üzere kadınların fah!şe yapılmış olmasından ilerlemiş. Fazla uzatıldığını düşünüyorum. Bende kitaptan çok haz etmedim. Bu kadar realizm sevdalısı ise şayet yazarımız başka unsurlara da yer verilebilirdi hep aynı hikayeyi okuyor gibi hissettim. Mecbur bitirdiklerimden.