Merhabalar öncelikle, bu incelemeyi okuyorsanız ve size fikir verebilirsem ne mutlu bana. Bu inceleme; kitaba ya da yazara hakaret içermemekle birlikte , kendi hür irademi kullanarak fikirlerimi beyan ettiğim bir incelemedir.Direkt fikirlerimi paylaşmak istiyorum , kitap hakkında detaylı bilgi vermeyeceğim kitabın arka kapağını okursanız çok rahat anlarsınız konuyu. Kitabın yazım dili belki de beni en çok tilt eden durumlardan biri yani o kadar öylesine yazılmış ki, her şey aşırı pata küte yani kitabın hiçbir kısmında ne sinir ne öfke ne hüzün geçti 0 mimik okudum resmen. Katil kitabın başından beri o kadar belliydi ki hani 0 merakla okudum. Bir umut dedim başka biri çıkar yalnızca iplikçinin kim olduğu şaşırtıcıydı, lakin kitapta onun hakkında ipucu asla yoktu yani sanki tutmuşlar, bu da iplikçiydi aaaa demiş gibiydi. Polisiye, gerilim ,seri katil, cinayet kitabı yeni yeni okumaya başlıyorum basit bir şey olsun diyorsanız şans verebilirsiniz-ki bana kalırsa başka şeylere şans verin-yaşınız küçükse okumanızı da tavsiye etmem açıkcası içerisinde çok fazla tetikleyici unsur bulunduruyor.(Cinsellik,şiddet,cinsel şiddet,taciz,tecavüz vb.) Kitapta okuyup sevdiğim bir karakter de yok açıkçası. Bana göre çok çok çok yetersiz bir kitaptı.Önermem.